GROEPSLESSEN


De groepslessen

In onze sportschool geven wij verschillende soorten groepslessen.  Er is altijd wel een les, die bij jou past. Wil je voor conditie gaan, voor vetverbranding om tot jezelf  te komen of aan bijna alles trainen voor je lichaam? Dit is bij Femme Vital allemaal mogelijk. Ook 1 op 1 training of met je maatje trainen. Wij doen er alles aan om je bij ons op je gemak te laten voelen en te laten sporten op een verantwoorde manier. Een les uitproberen raden wij je dan ook altijd aan. Ervaar wat de les met je doet en maak dan de overweging voor welke les je gaat. Deze les is natuurlijk gratis!.

Senioren zijn bij Femme Vital meer dan welkom. Vooral deze doelgroep moet in beweging blijven. Wij willen dat  senioren zich bij ons op hun  gemak voelen. We trainen met deze doelgroep op maat zodat iedereen hier aan mee kan doen. Juist in deze les MOET je niks maar wordt er gekeken wat je nog wel kan. Senioren krijgen bij ons 10% korting.


Cardiotraining


Aerofit


Body & Mind


Total Body Fit


Senioren Fit


Fun & Fit




Cardio Training


Cardiotraining

Wil jij aan je conditie werken en je spiermassa verstevigen? Dan is deze les perfect voor jou. In 60 minuten werken we aan alle elementen om het lichaam in goede conditie te krijgen. Met oefeningen die je spieren versterken en vet verbranden, gecombineerd met conditie training ( joggen/ HIIT-workout/ bootcamp ) zal het lichaam in werking gezet worden. Na deze les heb je echt een voldaan gevoel. We sluiten natuurlijk af met een heerlijke cooldown.



Aerofit


Aerofit

Werken aan je conditie maar dan zonder te joggen. Een les met 30 min conditie training opgebouwd naar een zwaarder punt. De passen beginnen in een lichte intensiteit, maar zullen de laatste 10 minuten zwaarder worden. In de 2de helft van de les besteden we aandacht aan oefeningen, die je spieren versterken en vet verbanden. De laatste 5 minuten besteden we aan een cooldown.



Total Body Fit


Total Body Fit

Werken aan je gehele lichaam door verschillende oefeningen in verschillende tempo’s. We beginnen met een 30 minuut durende workout waar alle oefeningen zich achter elkaar herhalen. De opbouw is van langzaam naar up tempo. De oefeningen zijn zowel met als zonder attributen ( gewichtjes, gymballen, weerstandsbanden etc. ). Hierna gaan we oefeningen op de grond doen. Zeker de buikspieren komen elke keer aanbod. Buikspieren zijn erg belangrijk voor ons lichaam, houding, rug en helaas ontwikkelt zich daar de meeste vetmassa bij de vrouw. We sluiten af met een rustige ontspannende cooldown. Als jij aan je lichaam wilt werken om alles strakker en gespierder te krijgen dan is dit de les voor jou!



Body & Mind


Body & Mind

Krachtiger worden in lichaam en geest. Body en Mind, de naam zegt het eigenlijk al: lichaam en geest. We proberen tijdens deze les om deze 2 factoren in 1 lijn te krijgen en te houden. In deze tijd is de mens vaak te gehaast bezig en wordt hierdoor te gestrest. Door het lichaam in balans te houden zal je geest(spirit) niet te snel vooruit lopen.

Lekker bewegen voor je conditie, daarna spierversterkende oefeningen en tot slot de heerlijke ontspanning van de Yoga. Veel komt uit je core (middelpunt van je lichaam/ buikspieren), dat punt zorgt ervoor dat alles op de plaats komt en blijft, daar zit je kracht. Mensen die sterker en krachtiger willen worden in lichaam en geest moeten juist deze les volgen om beter in het leven te staan.



Senioren Fit


Senioren Fit

Juist ouderen mensen ( 55 plussers tot 90 jaar ) moeten in beweging blijven. Vaak vanaf de 50 jaar word alles al wat stijver en zal je merken dat je meer last van je spieren kunt krijgen. Doe je daar niks aan dan zal dit proces alleen maar versnellen en zal het langer duren voordat je van iets hersteld bent.

Vooral mensen met reumatische klachten, stijve gewrichten, of kortademigheid, moeten in beweging blijven om het hele lichaam onder controle te houden. Deze lessen staan in teken van oefeningen die speciaal zijn afgestemd op de spieren van de wat oudere mens. Romp-, nek-, been- en stretchoefeningen zullen vaak gedaan worden, maar ook aan uithoudingsvermogen word gewerkt. Dit alles op rustige muziek en na afloop even bijpraten onder het genot van een kopje koffie of thee.



Fun & Fit


Fit & Fun

Niet altijd dezelfde les volgen maar afwisseling. In deze les werken we met een maand programma. Elke maand een ander soort les. Bijvoorbeeld: cardio training op salsa muziek, Buik-Billen-Been training, workout met attributen etc. Laat je verrassen !




Inschrijven

Schrijf je in voor een proefles.

Je kunt jezelf vrijblijvend inschrijven voor een proefles. Wij kennen geen inschrijfkosten.



Inschrijven voor proefles




Adres

Zandstraat 85e, 6658 CP, Beneden Leeuwen

Bel ons

0487 595055

Download

inschrijfformulier (pdf)

Stuur ons een E-mail

info@femmevitalleeuwen.nl